nuffnang side!

Monday 31 December 2012

Tak sangka masih ada rezeki penutup tahun 2012

mmg xsangka akan menang berganda pada tarikh 31/12/2012....yg bestnya nama saya dan suami menang bersama tp berlainan contest :D disebabkan semalam saya bercuti,arini bru tgk result kuar...syukur sangat2 :)

kemenangan ke-59
 Peraduan 140 tahun meraikan kehidupan lebih baik bersama anda-anjuran Kimberly Clark


nama saya no.22....

 
hadiahnya voucer membeli belah bernilai RM100...syukur :)
 
 
 
kemenangan ke-60 (penutup 2012 ;D )
 
 
my hubby get 10g gold bar worth rm2k..syukur...tahniah gak pada my frenz a.k.a pro-comper kak wan steady..she won 1st prize..siyes beshhhhh

 
my hubby name for 3rd prize :D

 
my hubby name again (no.54) for special prize (goodies bag Julie's product worth RM50)
 
 
*syukur pada-Mu kerana murahkan rezeki kami pada tahun 2012..semoga tahun 2013 akan memberi rezeki yg berlipatganda buat kami sekeluarga :)


1 comment:

  1. salam intan....
    leh tak saya nak tahu kat mana awk dapat result ttg contest Peraduan 140 tahun meraikan kehidupan lebih baik bersama anda???coz saya cuba cari tapi tak jumpa laaaa.....tq yerrr....

    nie email saya

    ieyza83@yahoo.com

    ReplyDelete